Byron Bay

Idag ar det var tredje dag i Byron Bay. Imorgon kl 13 ska vi satta oss pa bussen och aka till Surfers Paradise.

I mandags satte vi oss pa nattbussen till byron, vi akte i 12 timmar. Ganska segt men det gick anda fort. Vi kom hit och solen lyste klart over hela himlen. Darfor blev det nagra timmar pa stranden. varat hostel kryllar av svenskar, sa pa kvallen var vi ute med nagra svenska tjejer. Det blev en ganska tidig kvall eftersom att vi inte hade sovit nagot under resan.

Nar vi vaknade pa onsdagen var det halvdaligt vader, sa vi gav os pa jakt efter ett strandtennisset. Sedan sprack det upp, sa da gick vi ner till stranden och lekte lite med det. Det ar fortfarande valdigt kallt i vattnet. Vi gick och kopte mat och lagade pa hostelet, som vanligt. Sedan gick vi ut och traffade ett gang svenska killar som bodde i sin lilla lilla van, FYRA personer.

Imorse nar vi vaknade upp, sa var det ett stort gratt tacke som lag over hela staden. Sa vi bestamde oss for att ta sovmorgon till kl 11. Sedan fordrev vi lite tid nere pa "stan", kopte ett par havaianas, fast med australien flaggan denna gang. En liten vaska ocksa. Sedan bestamde jag och Maria oss for att sticka ut pa en liten loprunda. Vi sprang upp till en fyr, darifran hade jag min finaste utsikt jag nagonsin haft under en loparrunda maste jag saga. Vi bestamde oss for att ta en lugn kvall, sa vi gick pa bio med tre andra fran hostelet. Vi gick och sag "the social network", valdigt bra film faktiskt!

Nu ska jag sova sa att jag ar pigg for ett nytt stalle imorgon!

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0