Sjuuuuuuuuk

Igar hade vi tankt att hyra moppe och aka upp till kamala beach. Men jag kande mig dalig pa morgonen, och efter frukosten sa fick jag inte behalla den om vi sager sa... De andra tjejerna gick och handlade lite, medan jag jag och la mig och sov i nagra timmar. Sedan kom de tillbaka, maria hade med lite cola och honungsmelon. Liten mini-mamma sadar! De andra gick ner till stranden och jag fick lana tjejernas dator = gratis internet. Jag fick tiden att ga genom att prata valdigt lange med fredrik! Det var valdigt roligt och behovligt, saknar dig massor!

Pa kvallen kollade vi film pa hostellet. Gick sedan och la oss tidigt, for idag hoppade vi pa en farja till Phi Phi, sa hit kom vi vid 3-tiden. Det ar valdigt fint har. Kanner mig mycket battre idag, men inte riktigt frisk dock.. Darfor blir det en lugn kvall. Min middag bestod av vitloksbrod och avslagen cola, de pa resturangen kollade lite konstigt pa mig. Men var ju tvungen att forsoka ata nagot iaf.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0